Tenerife - soutěska Barranco del Masca

[ hlavní strana ]  [ english version
DEN 6

Celých 5 dnů jsme využívali docela hustou síť autobusů, ale k soutězce Masca na západním pobřeží se dá autobusem těžko dostat. Poslední den pobytu jsme si proto půjčili auto. Půjčovny jsou na každém kroku, ceny nízké (cca 600-700 Kč/den) a nikdo si moc nedělá starosti o auta. Klíčky jsme odevzdali na recepci hotelu aniž by se majitel na auto podíval. Levné vozy už nebyly, tak jsme za stejnou cenu dostali Renault Megane. Poprvé jsem vychutnal co je to posilovač řízení. Zvlášť se to hodílo při nekonečných serpentínách až do 2000 metrů.

Mascu se dá vychutnat dvojím způsobem. Buď docela náročný sestup soutěskou až k moři a pak zpět nahoru, nebo po ostrém hřebeni traverzovat až na konec ke skalnímu útesu. Druhá varianta není sice tak divoká a náročná, ale zato jsou fantastické výhledy a jenom pár turistů. Došli jsme až na "konec světa" - náhorní plošinu s ruinami bývalých dřevěných domků. Fantasie....

Masca gorge
Soutěska Masca.

Masca village
Úzká silnice ucpaná autobusy a auty vede ke stejnojmenné vesnici

Pico de Teide
Pico de Teide v dálce

Canary Machu Picchu
Kanárské Macchu Picchu

[ konec ]

[ MAPA ]  [ DEN 1   Soutěska Barranco del Inferno ]  [ DEN 2   Montana Negra ]  [ DEN 3,4   Výstup na Pico de Teide ]  [ DEN 5   Jižní pobřeží